• Afgelopen maanden is er bij Oranje Zwart hard doorgewerkt met de voorbereidingen van komend seizoen. Op dit moment lijkt het er op dat we in september gewoon weer kunnen starten met een nieuwe competitie en daar zijn we natuurlijk hartstikke blij mee. Dit voorjaar hebben er binnen de club wat veranderingen plaatsgevonden, verre weg de belangrijkste is dat we gestart zijn met een technische commissie. Deze commissie regelt alle voetbaltechnische zaken welke eerder bij o.a. de jeugdcommissie lagen. De technische commissie bestaat uit trainers, leiders en bestuursleden vanuit zowel de jeugd als de senioren. Meer info over deze nieuwe commissie kunt u op vragen bij het bestuur wanneer u hier belang bij heeft. Uiteraard zal de technische commissie ook worden voorgesteld en toegelicht op de ledenvergadering later dit jaar.

De (ouders/verzorgers van) jeugdspelers zijn inmiddels allemaal geïnformeerd over de teamindelingen van komend seizoen via mail. Mocht u onverhoopt geen mail hebben ontvangen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn een mail te sturen naar jeugd@vv-oranjezwart.nl. We passen dan uw contactgegevens aan en sturen u de mail alsnog na.

Meer informatie over trainingsdagen, trainers en leiders volgt z.s.m.

Voor nu willen de technische commissie, jeugdcommissie en het bestuur iedereen een fijne zomervakantie toewensen en hopelijk zien we iedereen in het nieuwe seizoen weer in goede gezondheid terug!