• We missen het allemaal, de gezelligheid op zondagochtend en zondagmiddag. 90 minuten met je team je beste beentje voor zetten en daarna genieten van een welverdiend biertje in de kantine, of 2, of 3..
    Of misschien slaap je liever uit op zondag en loop je rond een uur of 14.00 het sportpark op om een wedstrijdje te kijken of gezellig bij te kletsen met alle andere supporters. Misschien kom je speciaal voor de prijzen van de verloting, of voor het rad van fortuin..

Hoe dan ook, we missen het en VV Oranje Zwart mist jullie!
    Het is nog nooit zo stil geweest op het sportpark en het spinrag verspreidt zich langzaam door de kantine.

Tijd voor actie dus!

Wij kunnen niet wachten tot we weer van start mogen en we hopen van harte dat we in april of uiterlijk mei de velden weer op mogen! Nog mooier zou natuurlijk zijn dat onze geliefde kantine dan ook weer open mag, de muziek weer door de speakers schalt, de sta-tafel weer omhoog gaat en de sfeer weer ouderwets gezellig is!

Sinds 28 september is de kantine al gesloten. Alle voorraden zijn doorverkocht, de koelkasten staan uit en er zijn geen inkomsten voor de club.
    Daarom vragen we nog eenmaal dit seizoen om jullie hulp, maar.. voor wat hoort wat..

Doe jij alvast een bakkie in?

Komende tijd kun je bij Oranje Zwart een virtueel rondje geven! Je kiest uit een van de donateurspakketten en meld je aan via bijgaand aanmeldformulier.

Vervolgens ontvang je van onze penningmeester een betaalverzoekje voor het door jou gekozen bedrag. Na betaling ontvang je een tegoedbon per mail t.w.v. het door jou gekozen pakket! Deze tegoedbon kun je vervolgens weer inleveren bij een van de eerste drie dagen waarop Oranje Zwart thuis speelt en de kantine weer geopend is.

Koop nu vast groot in en laat tijdens de eerste thuiswedstrijden je portemonnee thuis!

Aanmelden kan via bijgaand formulier! Voor vragen kun je terecht bij Geert Altena, Jack van der Linde en Carmen Piest.

Hopelijk tot snel! Op sportpark de Bovenboer!

Pakketten:

€5,- Goed voor 1 bier/fris/wijn